Loading...

piątek, 23 listopada 2012

Sałatka z mozzarellą i marynowanymi pieczarkami

Przez jakiś czas nie bardzo przepadałam za kapustą pekińską. Teraz wróciła do łask w ciekawym połączeniu mozzarelli i pieczarki marynowanej. A przepis zaczerpnęłam z tej strony klik
Składniki:
  • mała kapusta pekińska
  • 250 g pomidorków cherry
  • papryka czerwona
  • 150 g mozzarelli
  • kilka pieczarek marynowanych
  • czarne oliwki  (ja użyłam zielonych)
  • 2 ząbki czosnku
  • oliwa
  • sok z 1/2 cytryny
  • zioła prowansalskie
  • sól
  • pieprz
Wykonanie:
Składniki pokroić i wymieszać. Polać sosem: wymieszać zmiażdżony czosnek z solą, pieprzem, ziołami prowansalskimi i sokiem z cytryny z oliwą.

 Smacznego!:)

4 komentarze:

  1. Ja za zadna kapusta nie przepadam - tak juz mam - ale wystarczy zastapic ja liscmi, ktore lubie i juz salatka gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś napisać, jakiej mozzarelli używasz?? Zawsze wydaje mi się jakaś taka za bardzo gumiasta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to z różnych firm, ale zazwyczaj z Lidla.

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...