Loading...

środa, 12 grudnia 2012

Rocznica bloga i Ravioli

Dziś mija rok od prowadzenia bloga. Nie miałam żadnego pojęcia o tym jak powinien wyglądać, jednak wiedziałam co chce w nim zamieszczać. I tak oto powstał blog o podróżach i smakach. O tym co lubię jeść najbardziej, co zrodziło się w mojej głowie przez ten rok. Odkryłam wiele nowych smaków, przy okazji zaczęłam prezentować miejsca, lokale, zamieszczać recenzje. Miałam cichą nadzieję, że może kiedyś znajdę czytelników, którzy raz na jakiś czas zajrzą na mojego bloga, ale nigdy nie sądziłam, że nastąpi to tak szybko.W przeciągu roku moja statystyka wzrosła do prawie 52 tyś a liczba stałych czytelników wciąż rośnie. Czasem, nie mam możliwości przygotowywać dania z dnia na dzień, czasem są może one mało wyszukane, egzotyczne, może za mało w nim jeszcze przepisów na słodkości, do których nie mam ręki, tak przynajmniej mi się wydaje. Prowadzenie bloga, jak już zauważyłam nie jest rzeczą prostą. Zapewne wszystko to co chcemy zamieścić powinno być przemyślane. Tak samo jak kompozycje potrawy. Cały czas nad tym pracuję. Jednak jest tak, że nie zawsze potrawa, którą prezentujemy, ma piękny wygląd, jak wiadomo oczami je się najwięcej. Najważniejsze w potrawie jest to jak ona smakuje, jakie ma składniki...
Rok temu mój pierwszy wpis jaki się pojawił dotyczył Pierograni Bruner, do której często zaglądamy, nie tylko na pierogi:) Dziś chciałabym Wam zaprezentować pizzerię Ravioli Street, która zrobiła ogromną furorę, nie tylko, z tego powodu, że pizza ma 60 cm, ale dlatego, że jest naprawdę smaczna. Wystrój wnętrza, jest bardzo klimatyczny-amerykański. Na żywo można także posłuchać zespołu, który śpiewa amerykańskie przeboje:)
Prócz pizzy zjemy także burgery. Myślałam, że tylko w Londynie jadłam wyśmienite, ale o tych mogę powiedzieć to samo.
Kochani, 
dziękuję Wam za odwiedzanie mojego bloga, 
za każdy pozostawiony komentarz, 
za zainteresowanie, 
wspólne gotowanie, 
Liczę na jeszcze więcej, 
bo dzięki Wam, 
mam motywację do dalszej pracy
i pomysłów kulinarnych:)
Dziękuję!!!!
Ania 





4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin!Serdeczne gratulacje! Od pierwszego zajrzenia ;) jestem wielką fanką bloga. Podziwiam za ogrom pracy, jaki w niego wkładasz, i za serce – od razu bowiem widać, że kochasz to, co robisz... Życzę dużo energii i pomysłów do prowadzenia bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justi, bardzo Tobie dziękuję, ciesze się, że znalazłaś coś dla siebie na moim blogu. Jest mi niezmiernie miło:)

      Usuń
  2. Gratulacje i życzę jeszcze mnóstwa wpisów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...