Loading...

środa, 19 grudnia 2012

Kotlety z kaszy jaglanej

Kiedyś robiłam kotlety z kaszy gryczanej, które teraz serwuję często. Jest to alternatywa, gdy nie mam pomysłu na szybki i tani ale przede wszystkim zdrowy obiad. Teraz pomyślałam o kaszy jaglanej, która jest tak samo zdrowa jak gryczana. Sposób jest prosty: wystarczy mieć ser biały, zieleninę (w moim przypadku natkę pietruszki i bazylię) przyprawy i wychodzą pyszne kotleciki.
Składniki:
  • 1 szklanka kaszy jaglanej
  • 1 opakowanie białego sera
  • natka pietruszki i bazylia
  • 1 jajko
  • przyprawa marokańska z M&S 
  • oliwa z suszonych pomidorów ( z Lidla)
 *dodatkowo sos do namaczania kotletów
pesto czerwone i kilka kaparów
Wykonanie:
Kaszę ugotować, ostudzić. Dodać ser biały, zieleninę, jajko i przyprawić. Uformować kotlety i smażyć do zarumienienia. 

Smacznego:)

9 komentarzy:

  1. Swietna alternatywa dla mielonych!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają te kotleciki:) delikatne i smakowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, wyglądają przepysznie! zjadłabym je na poczekaniu :D samo zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobię :) Z kaszy gryczanej także robię kotlety. Nazywam je plackami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie zachwalając są bardzo dobre:)

      Usuń
  5. Bardzo dobry przepis! I bez dodatku mąki. W przepisach, które dotąd widziałam zawsze była mąka albo bułka tarta. Idę gotować kaszę jaglaną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...