Loading...

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Nowe miejsce w Olsztynie- Bubble Place

Wybierając się na jarmark świąteczny, główną atrakcją miały być figury lodowe, najważniejszych zabytków kilku państw (wieża Eiffla, Big Ben, Mur chiński etc.). Figury stanęły na dawnym targu rybnym. Nigdy jakoś nie zachwycała mnie starówka w Olsztynie, ale zmieniłam zdanie. W tym roku wygląda ona przepięknie.Ma jakiś swój czar. Mur chiński służył jako zjeżdżalnia dla dzieci i nawet św. Mikołaj się pojawił w zaprzęgu. Pięknie oświetlone kamienice.









Na starówce olsztyńskiej został otwarty nowy lokal, o którym dowiedziałam się będąc na jarmarku. Długo czekaliśmy na taki lokal. Zainteresowanie jest ogromne. Wcale się nie dziwię. Wstąpiłam by się rozgrzać. BubblePlace powstało w Warszawie, Poznaniu i Olsztynie. 
Menu
Weszłam do lokalu, przestronny, jasny, długa lada. Nigdy nie słyszałam o takich herbatach z kulkami. Szczerze nie wiedziałam na co się zdecydować.Wybór padł na czerwoną i zieloną herbatę i shake'a. Najfajniejsze są kulki, czyli dodatki
Ważnym elementem tych herbat jest tapioka. Herbata ta jest z naturalnych składników, jej historia sięga Tajwanu, tam stała się hitem, a teraz króluje nie tylko w Londynie ale także i w Polsce. 
Kubek jest plastikowy, ze szczelnym wieczkiem, tak by można było kolorową słomką przebić je i delektować się herbatą, jej smakiem, również kolorowymi kuleczkami. Nie tylko dorośli mogą skosztować tej przyjemności jaką jest ta herbata, ale i dzieci. W lokalu można zjeść kanapki, tarty słodkie i wytrawne, ale co ważne napić się włoskiej kawy. I co jest bardzo ważne, obsługa jest bardzo miła, życzliwa, pomocna w doradzaniu. Ekipa troszczy się o swoją klientelę.

Świetne miejsce. Częściej będę tam zaglądać!

1 komentarz:

  1. Jakie ciekawe są te figury lodowe!
    Fajnie tam macie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...