Loading...

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie 2012


Kochani życzę Wam w nadchodzącym Nowym Roku 2013 
szczęścia 
miłości
zrozumienia 
wytrwałości 
realizacji planów 
spełnienia marzeń!!!!

Dla mnie ten kończący się rok był przełomowy. Spełniło się kilka moich marzeń. Tak kochani, marzyłam by zobaczyć Paryż i tak się stało. Pragnęłam polecieć do Londynu i tak też się stało. Tam poznałam Maggie i wiele innych cudownych osób. Marzyłam by kiedykolwiek doświadczyć prowadzenia zajęć... i to marzenie także się spełniło. I oczywiście z tej całej zachłanności mam jeszcze w zanadrzu kilka marzeń....oby się spełniły.  
Nie sądziłam, że prowadząc bloga poznam wirtualnie tak wspaniałych ludzi. Dziękuję Wam za każdy pozostawiony komentarz, to bardzo motywuje! 
Życzę Wam udanej i niezapomnianej imprezy Sylwestrowej! 
My zaczęliśmy małą rodzinną imprezą ślubną a kończymy przed telewizorem oglądając filmy i słuchając muzyki:) 
Do usłyszenia w Nowym Roku 2013! 

4 komentarze:

  1. Aniu, życzę Ci żeby przyszły rok był tak samo udany! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bistro mamo ja również życzę Tobie i Twojej rodzinie samych pomyślnych dni:)

      Usuń
  2. Ja tez sie ciesze, ze bylo nam dane sie spotkac - mam nadzieje, ze nie ostatni raz! Milo czytac, ze komus spelniaja sie marzenia. Oby 2013 byl rownie udany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję, bo bardzo tęsknię za Londynem. Wiem, że trzeba wierzyć w marzenia! Spełnienia marzeń w Nowym Roku!:*

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...