Loading...

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Rillette z makreli wędzonej

Rillette to francuska pasta do pieczywa robiona drobiu w połączeniu także boczkiem. Ostatnio śledzę bardzo intensywnie ten blog i postanowiłam przygotować pastę z makreli wędzonej. Jeśli lubicie makrelę wędzoną a brakuje Wam pomysłu na nią proponuję w bardzo szybki i prosty sposób przygotować Rillette z makreli
Składniki:
  • 1 makrela wędzona
  • pół cytryny
  • koperek
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka oliwy z oliwek
  • szczypta pieprzu cytrynowego
  • pieprzu cayenne
  • szczypta kolendry
Wykonanie:
Z makreli wyjąć ości i przełożyć do miseczki skropić ją sokiem z cytryny, dodać jogurt. Wymieszać, dodać koper, przyprawy i skropić oliwą z oliwek.


Smacznego:)

9 komentarzy:

  1. ostatnio mam fazę na makrelę;) szkoda, że nie ujrzałam tego przepisu kilka dni wcześniej, bo wykorzystałam ją inaczej. Bardzo smakowicie wygląda ta twoja pasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nastepnym razem:) bardzo smaczna:)

      Usuń
  2. Takie domowe pasty do pieczywa uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam :) uwielbiam pastę z makreli, w takiej wersji jej nie znałam - wygląda wspaniale! Fajnie, że podałaś link do tego bloga, z chęcia poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zrobić, bo jest pyszna:)

      Usuń
    2. tak wygląda, a ten drugi blog też rewelacyjny! :)

      Usuń
  4. Doskonała! Kiedyś kupowałam, ale raz znalazłam w niej coś, czego nie chciałam znaleźć, w domowej to się nigdy nie przydarzy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...