Loading...

czwartek, 6 grudnia 2012

Stolica. Pasty i serki

Dziś jeden z ważniejszych dni, przypominających nadchodzące święta. To niezwykły czas, magiczny. Choć dziś nie mam dla Was typowo mikołajowego przepisu ze świątecznymi daniami czy słodkościami, gdyż mam chwilową przerwę w robieniu czegokolwiek w domu. Za to podziwiam pięknie przyozdobioną Stolicę. I nie mogę wyjść z zachwytu. 



A na sam koniec moje pasta i serki na kanapki:)

Pasta z tuńczyka, fety, jajka i koperku
Serek z suszonymi pomidorami i przyprawą M&S
Serek ze szczypiorkiem

8 komentarzy:

  1. zdjęcia cudneeee:) ach jak pięknie przybrane!
    a pasty wspaniałe, kocham smarowidła kanapkowe mniamm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antenko, ja też polubiłam robić domowe, przynajmniej robię z takie jakie lubię.

      Usuń
  2. Stolica naprawdę pięknie jest ozdobiona :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladna ta rozswietlona stolica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj widzę i u Ciebie i u mnie tuńczyk rządzi :D zjadłam coś podobnego na kolację, pychotka :)) piękna stolica!

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Polubiłam tuńczyka i mogę go jeść non stop:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...