Loading...

piątek, 14 grudnia 2012

Zupa krem z pieczonych pieczarek i cebuli

Zupę pieczarkową lubię, nigdy nie jadłam kremu z pieczarek, tym bardziej z pieczonych pieczarek. Zazwyczaj pieczarki u mnie stanowią dodatek do jakiegoś dania. A tu proszę wyczarowałam krem z pieczarek i cebuli. Myślałam, że smak może być dziwny. Pomyliłam się, słodki od pieczarek i cebuli oraz ich pieczenia. 
Ten krem to nie tylko zupa, ale może stanowić dobry sos do dań także wigilijnych. 
Spróbujcie sami.

Składniki:
  • pół kilo pieczarek
  • dwie małe cebule
  • wywar warzywny
  • ząbek czosnku
  • pieprz
  • sól
Wykonanie:
Pieczarki pokroić na plasterki. Cebulę w piórka, czosnek na małe kawałeczki, posypać pieprzem i solą. Zalać wywarem. I skropić 2 łyżkami z oliwy. Zapiekać ok. 15 min w piekarniku na termoobiegu 180 C. Co jakiś czas mieszać. 

10 komentarzy:

  1. Ojej, ale ta zupa musi być pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda wspaniale i zachęcająco. Musi być pyszna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak bardzo smaczna. Nie sądziłam, że aż tak:)

      Usuń
  3. Bardzo lubię krem z pieczarek, ale jeśli mam wybierać zwykłą pieczarkową a krem, to jednak mój wybór pada na zwykłą pieczarkową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomo, każdy ma swój ulubiony smak. Jednak to pieczenie nadaje jej fajnego smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez robilam ostatnio krem z pieczarek, troche inny, ale takze pyszny. Podoba mi sie ta doprawiona cebula wersja.

    OdpowiedzUsuń
  6. ajjj ja fajno się zapowiada:) pycha zupka

    OdpowiedzUsuń
  7. alez fajnie podana :) bardzo lubie pieczarkowa mniam mniam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...