Loading...

niedziela, 13 stycznia 2013

à votre santé!

Na zdrowie!
Zawsze życzymy przy różnych okazjach "życzę Tobie zdrowia"...Jak cenne jest zdrowie. Mój mąż ciągle mi powtarza, że zdrowie jest najważniejsze i ma rację. Pamiętam jak rok temu borykaliśmy chodząc od jednego lekarza do drugiego by zbadać co było przyczyną utraty przytomności u mojego męża. Pamiętam dobrze, jakby to było dziś. Oczywiście wszystkie badania wyszły prawidłowo. Ale niepokój u mnie wciąż pozostał... Bez zdrowia nie możemy nic zrobić. Przykuci do łóżka, nie mamy sił by cokolwiek zrobić czy zdziałać. Gdy jesteśmy zdrowi, możemy śmiać się, tańczyć, biegać, robić wszystko to czego dusza zapragnie....
Moja znajoma poleciła mi pewną książkę . Nie kupiłam jej, ale intensywnie wertowałam stronę po stronie Kasi bloga.. Poruszył mnie dogłębnie. Jeśli czasem nie doceniamy tego co mamy i przede wszystkim nie dbamy o własne zdrowie "bo jakoś to będzie",  to jest to właśnie idealny przykład przesłania-nauki...
Dziś już gorączka minęła i mogłam przygotować sok witaminowy by się wzmocnić. Mam ogromne pragnienie na owoce, choć apetyt jeszcze nie wrócił.
Składniki:
  • 3 pomarańcze
  • 3 mandarynki
  • 1 kiwi
  • 1 banan
  • 1 łyżka soku z pigwy 
  • 1 łyżeczka imbiru
  • 2 goździki
Wykonanie:
wszystkie składniki wymieszać ze sobą w malakserze. 

Miłej niedzieli i dużo zdrowia!
Jesteśmy ołówkiem w rękach Boga....


5 komentarzy:

  1. orzeźwiający koktajl:) samo zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez zdrowia ani rusz. Całą resztę da się jakoś załatwić.
    Wspaniały koktajl - też mam ostatnio melodię na cytrusy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...