Loading...

wtorek, 8 stycznia 2013

Kotleciki z kalafiora

 Nigdy nie jadłam kotletów z kalafiora. Nie przyszło mi do głowy, że można go w taki sposób przygotować. Przekonała mnie do nich w swoim przepisie Olga.
 Oczywiście zmodyfikowałam trochę przepis, ale myślę, że wyszły tak samo dobre:) Można podać je z dipem, nawet ketchupem, w zależności co mamy pod ręką.

Składniki:
  • 500 g różyczek kalafiora
  • 3  ziemniaki
  • 1 cebula
  • ½ szklanki mąki kukurydzianej
  • ½ szklanki mąki ziemniaczanej
  • sól
  • oliwa
  • czarny pieprz
Wykonanie:
Różyczki kalafiora spryskujemy oliwą i wstawiamy do piekarnika na 40 min, mieszając. W tym samym czasie gotujemy ziemniaki i szklimy cebulę, pokrojoną w kostkę. Siekamy natkę pietruszki. Gdy gorące składniki ostygną, tłuczemy tłuczkiem to ziemniaków składniki na miękką masę. dodajemy pozostałe składniki, mieszamy i formujemy kotleciki. Smażymy na patelni. 
Smacznego:)

6 komentarzy:

  1. robiłam kotlety z brokuła, smakowały obłędnie więc podejrzewam, że z kalafiora smakują równie dobrze:)
    Apetyczne kotleciki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. daj jednego na spróbowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danie co zdrowotności przemyca. Ekstra!!!!!! Oj nie pogardziłabym takim kotlecikiem, oj nie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...