Loading...

czwartek, 3 stycznia 2013

Wytrawne ciasteczka owsiane

Przepis na te ciasteczka dostałam od mojej znajomej. Można robić różne wariacje i dostosowywać składniki pod swoje ulubione smaki. Postanowiłam przygotować je na sylwestra jako przegryzkę między posiłkami. I warto było bo bardzo szybko zniknęły.
Składniki:
  • 5 czubatych łyżek płatków owsianych
  • 1 czerwona cebula
  • 1 jajko
  • garść żółtego sera
  • 1 łyżka zielonych oliwek
  • 1 łyżka kaparów 
  • 3 pomidory suszone (odsączone z oliwy)
 Wykonanie:
Pomidory suszone, oliwki, kapary, cebulę drobno pokroić. Dodać do płatków owsianych wraz z jajkiem i serem.Wszystko razem wymieszać. Formować małe płaskie kotleciki i smażyć do zarumienienia. 
Smacznego!

5 komentarzy:

  1. niesamowite połączenie :) na wytrawno? nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi narobiłaś smaka:) takich owsianych wytrawnych ciastek nigdy nie jadłam, ale mam na nie dużą ochotę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:) Daj znać jak smakowały Tobie:)

      Usuń
  3. no no, bardzo ciekawe połączenie! na pewno spróbuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...