Loading...

piątek, 1 lutego 2013

Zawijana w boczek

Jeszcze nigdy nie jadłam wątróbki zawijanej w boczek. Przeważnie jadłam ją w pomidorach lub z cebulką albo w sosie. Jednak, tą którą miałam okazję zjeść w Paryżu jeszcze tak wyśmienitej nigdy nie jadłam. Sama próbuję zrobić podobną, ale nie wychodzi. Jeśli, ktoś z Was mieszka w Paryżu  i wiem jak ją przygotować po "parysku" to bardzo proszę o wskazówki. Będę bardzo wdzięczna:)

Składniki:
  • 10 plastrów boczku
  • 10 kawałków wątróbki
  • pieprz
  • sól
Przygotowanie:
Wątróbkę dobrze umyć. Osuszyć z wody. Sprószyć ją pieprzem. Zawinąć w plastry boczku. Polać oliwą z oliwek i wstawić na 30 min do piekarnika na 180 st. C. W połowie pieczenia posolić ją. Podawać z sałatą i pomidorkami. 
Dobrze sprawdzi się także jako przystawka. 

Smacznego!

3 komentarze:

  1. o kurcze, byłam pewna, że w boczku czai się śliwka, a tu taka niespodzianka:) oczywiście do wypróbowania, brzmi pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślałam, że to śliwka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...