Loading...

poniedziałek, 18 lutego 2013

Zupa z kurczakiem i makaronem ryżowym

Jak byłam teraz w Stolicy, kilka razy zdarzyło mi się pójść do chińskiego baru, niedaleko Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Nazywa się VanBinh. Ceny jak na Warszawę niskie, porcje spore i dlatego ciągle są konsumenci. Zasmakowała mi zupa z kurczakiem i makaronem ryżowym. Genialna:). Jak wróciłam do domu postarałam się odtworzyć smak. Czy mi się udało? w 90%. Mąż był zachwycony smakiem. 

Składniki:
  • 2 skrzydełka z kurczaka
  • 2 udka z kurczaka
  • 2 marchewki
  • por
  • cebula
  • pietruszka
  • natka z pietruszki
  • kawałek selera
  • kawałek
  • imbiru świeżego
  • 3 ząbki czosnku
  • garść szczypiorku
  • 2 plastry cytryny
  • sól
  • pieprz
  • makaron ryżowy
Przygotowanie:
Kurczaka gotować na wolnym ogniu z warzywami imbirem i czosnkiem.  3 godziny musi się gotować by był klarowny. Po 3 godzinach wyjąc warzywa z rosołu i mięso. Mięso rozdrobnić na kawałki, włożyć do miseczki. makaron zalać gorącą wodą i odczekać 5 min. Przełożyć do miseczki z mięsem. Zalać rosołem. dodać szczypior pokrojony i plaster cytryny. 

Smacznego:)

11 komentarzy:

  1. Pycha!Na pewno wypróbuję, choć te 3h gotowania napawają mnie lękiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też byłam przerażona, ale tak jest im dłużej rosół się robi tym lepszy jego smak:)

      Usuń
    2. Dzięki:)Dzisiaj się odważę.

      Usuń
  2. Udała się bardzo dobra, chociaż mnie bardziej wyszedł zwykły rosół:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się udała, lekki posmak rosołu będzie:)

      Usuń
  3. Zapraszam na pierwsze polskie profesjonalne forum kulinarne w Wielkiej Brytanii :) Stwórzmy miejsce gdzie będziemy się dzielili naszymi doświadczeniami kulinarnymi w UK :)

    Adres forum http://kulinarnie.forumup.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego typu zupy! pycha :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny bardzo fajny przepis:)Zauważyłam,że zamiast do książki kucharskiej częściej zaglądam na Twojego bloga w poszukiwaniu fajnych przepisów i inspiracji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justi, dzięki wielkie. Sama uczę się wielu rzeczy i długa droga przede mną:)

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...