Loading...

środa, 27 marca 2013

Mięso mielone zawijane w cieście francuskim

Mięso mielone zawijane w cieście francuskim
Ciasto francuskie odkryłam jakiś czas temu i teraz przy lepszej nadarzającej się okazji gości w mojej kuchni. Jest idealne na szybki obiad, przekąskę, podkład pod pizze itp. Podobne zastosowanie ma mięso mielone, można na różne sposoby je przygotowywać.
Miałam ochotę na połączenie mięsa mielonego z ciastem francuskim. Kolejny przepis na szybkie danie.
Składniki:
  • 500 g mięsa mielonego
  • płat ciasta francuskiego
  • 5 ogórków korniszonych
  • przyprawy
  • ser camembert 

Przygotowanie:
Mięso mielone przyprawić przyprawami, przesmażyć na patelni. Poczekać aż ostygnie. Pokroić ogórki. Na płat ciasta rozłożyć mięso, położyć ogórki. Zawinąć ciasto z farszem. Wstawić do piekarnika na 15 min na 150 st. C. Po tym czasie położyć na samą górę ciasta pokrojony w plastry  ser camembert. Zapiekać do 5 min. Podawać z sałatą lodową skropioną oliwą z oliwek.
Mięso mielone zawijane w cieście francuskim
Smacznego:)

7 komentarzy:

  1. genialne... po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ciasto francuskie rozpadło mi się przed wsadzeniem do piekarnika:( mięso było letnie, czy to jeszcze za mało, żeby je rolować? W każdym razie przepis prosty i treściwy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mięso chłodne to jedno, ale czy dużo było w nim wody? czasem jest tak, że woda z mięsa rozmiękcza ciasto. I też pytanie jakie było ciasto - bo ono sobie nigdy nie jest równe. Dla mnie najlepsze jest biedronkowe i musi być dobrze schłodzone. Mam nadzieję, że pomogłam.

      Usuń
  3. A mi się w środku ciacho w ogóle nie upiekło. Jak żyć?! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żyć to trzeba i wielkiej tragedii z tego faktu nie robić, że coś nie wyszło:) być może farsz rozwodnił ciasto?

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...