Loading...

czwartek, 7 marca 2013

Sznycel po wiedeńsku z jajkiem

 
 Czasem mam ochotę na męski obiad. Po raz pierwszy miałam okazję jeść Sznycel po wiedeńsku z jajkiem w barze, dokładnie 6 lat temu. Od tamtej pory zapomniałam o jego istnieniu. Wczoraj, pomyślałam i zrobiłam.Co prawda sznycel powinien być z cielęciny, u mnie ze schabu.

Składniki:
  • 4 kawałki schabu o grubości 1 cm
  • 1 roztrzepane jajko
  • bułka tarta 
  • mąka
  • 4 jajka sadzone
  • 4 ziemniaki
 Przygotowanie:
schab rozbić tłuczkiem. doprawić solą i pieprzem. obtoczyć w mące, jajku, bułce tartej. Smażyć na patelni. W tym czasie gotować ziemniaki. Na samym końcu przygotować jajka sadzone, które kładzie się bezpośrednio na sznycel. 

Smacznego!

7 komentarzy:

  1. muszę kiedyś sobie coś takiego zafundować:) coś pysznego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wyglada! Taki porzadny i tresciwy obiad! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo treściwy, smaczny i zawsze to urozmaicenie dla typowego schabowego:)

      Usuń
  3. P.S
    Dawno Mnie tu nie bylo i tak sie duzo tu pozmienialo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znów zawitałaś:) Pozdrawiam serdecznie:*

      Usuń
  4. No to jadu dzisiaj ze sznyclem... masujemy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...