Loading...

sobota, 13 kwietnia 2013

Jajko sadzone z kaszą


Są takie dni, kiedy mamy ochotę na proste dania, nie wymagające dużej ilości składników a przede wszystkim nie zabierają nam dużo czasu.  Połączenie jajka sadzonego z kaszą gryczaną było dla mnie czymś dziwnym. Otóż pomyliłam się!

Wczoraj rozmawiając z koleżanką w pracy, wymieniałyśmy się poglądami nt. jedzenia. Zapytała mnie czy jadłam kiedykolwiek kaszę gryczaną z jajkiem. Nigdy!. Zawsze wydawało mi się, że jajko sadzone pasuje raczej do ziemniaków niż kaszy. Jadąc z pracy, dzwonię do męża mówiąc, wstaw kaszę i zrób dwa sadzone. Ugotowana kasza już na mnie czekała a jajka sadzone już się ścinały. 

Na dwie osoby wystarczy jedna torebka kaszy i dwa sadzone. Obiad z głowy a człowiek jest najedzony:)
Smacznego:)

1 komentarz:

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...