Loading...

sobota, 27 kwietnia 2013

Moja ulubiona zupa z soczewicy

Wczoraj zapowiedziałam moją ulubioną zupę z soczewicy. Gościła ona już na blogu w dwóch wersjach. Ta jest najlepsza! dobrze doprawiona, aromatyczna, bogactwo witamin!

Nie spodziewałam się, że wyjdzie tak dobra. Nawet mój mąż, który jest mięsożercą a lubi zupę z soczewicą, przyznał, że ta jest królową w swojej kategorii. Dodanie pikanterii, rozgrzeje nie tylko ciało ale i umysł dając energię na popołudnie, spędzone bardzo intensywnie.
Składniki:
  • 2 szklanki soczewicy
  • 30 gr pieczarek
  • 1 papryczka chilli 
  • 1 cebula
  • włoszczyzna 
  • 2 liście laurowe
  • ziarnka ziela ang.
  • 2 uda z kurczaka 
  • 2 puszki pomidorów 
  • przyprawy
Przygotowanie:
Uda zalać 3 litrami wody, dodać włoszczyznę, liście laurowe i ziele angielskie. Gotować aż mięso i warzywa zrobią się miękkie. Cebulę z pieczarkami i chilli przesmażyć. Dodać do bulionu z mięsem. Soczewicę zalać gorącą wodą odcedzić i wrzucić do garnka. Gotować aż będzie ona miękka. Na sam koniec dodać pomidory z puszki i doprawić wg uznania.

 Smacznego:)

8 komentarzy:

  1. Piękne,piękne-masz talent dziewczyno.Zdrowo i kolorowo.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedzinki,ja chyba zostanę i się porozglądam u Ciebie- bo fajnie tu.papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, będę zaglądać do Ciebie:)

      Usuń
  2. Na taki pochmurny dzień, w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo apetycznie!Z soczewicy nic jeszcze nie robiłam. To był błąd:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada na bardzo sycaca. Lubie takie zupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. soczewica ciekawie urozmaica zupke :) bardzo syci i jest zdrowa :) produkty ekologiczne w codziennej diecie to powoli podstawa. Tym bardziej jak mamy na co dzien solidna dawke chemii w kupowanych produktach ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta zupa jest pyszna! Aromatyczna, gęsta, rozgrzewająca... dziękuję za przepis ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...