Loading...

środa, 17 kwietnia 2013

Mrożony koktajl

Opowiadałam Wam już kiedyś jak bardzo lubię w Złotych Tarasach pewną kawiarnię, która nie tylko serwuje dobrą kawę.  Kiedy ostatnio zawitałam do stolicy a dokładnie w moje urodziny, pierwsze co zrobiłam do właśnie wstąpiłam do tej kawiarni. Pani z obsługi już nas rozpoznaje i wie, że w naszym zamówieniu znajdzie się nasz "eliksir". 
Zapytałam któregoś razu, jak wykonuje się Iced Forest. Pani, oczywiście nie podała nam wszystkich składników, ale podpowiedziała co z czym połączyć.
Pora już jest idealna na chłodne frykasy i postanowiliśmy metodą prób i błędów odtworzyć smak naszego "eliksiru". 
Składniki:
na 4 porcje
  • op. mrożonych owoców leśnych
  • 1 jogurt
  • 6 gałek lodów truskawkowych, wiśniowych
  • 4 kostki lodu
Przygotowanie:
Wlać jogurt do malaksera, wsypać powoli owoce mrożone, miksować. Dodać gałki lodów, miksować i na sam koniec kostki lodów. Tak przygotowany przelać do kielichów.

Smacznego:)

13 komentarzy:

  1. na gorący dzień nie ma nic lepszego:) mmm

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie jeszcze u mnie trochę za zimno, na taką pyszną ochłodę, ale już, już niedługo za takim czymś pysznym zatęsknię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki napoj to boska rzecz na letnie sniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można kupić takie słomki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy czytelniku, niedawno kupowałam Bubble Tea na wynos i tak się dwie słomki ostały:)

      Usuń
  5. W taką pogodę koktajl z owoców i lodów kusi podwójnie, śliczny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam dziś w Tarasach ale jadłam lody jogurtowe, a ten koktajl wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koktajle, są świetne na dobry początek dnia i na wielkie upały. Zdrowe i smaczne, a Twój przepis z przyjemnością już jutro wykorzystam. :) Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejne apetyczne przepisy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby ktoś mi taki zrobił. Mniami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani bardzo Wam dziękuję za miłe komentarze:)
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne na rozpoczynające się letnie dni :) A smak owoców leśnych ubóstwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. boski kolor! patrząc na składniki, smak musi zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...