Loading...

sobota, 6 kwietnia 2013

Pieczeń rzymska


Po powrocie do domu ze świąt, postanowiłam kupić produkty na klopsa. W świąteczne dni tylko na nim moja uwaga się skupiła. Ten, który robiłam u mamy był z pieczarkami, cebulą i marchewką. A teraz do tej wersji dodałam jeszcze oliwki. Genialny na kanapki, do obiadu. Oczywiście można go zrobić z jajkiem gotowanym. 
Składniki:
pół kilo mięsa mielonego
1 cebula
8 pieczarek
1 marchew
małe op. oliwek 
1 jajko 
bułka tarta
przyprawy

Przygotowanie:
do mięsa mielonego dodać jajko, bułkę tartą, przyprawy oraz pokrojone drobno oliwki. Cebulę, marchew i pieczarki przesmażyć na patelni.  Poczekać aż ostygną i dodać do mięsa. Wymieszać. Masę wyłożyć do keksówki i wstawić do piekarnika na 200 st. C na 30 min.

1 komentarz:

  1. mmm wspaniała, pysznie wygląda i jestem pewna, że jeszcze lepiej smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...