Loading...

niedziela, 21 kwietnia 2013

Sałatka z selerem naciowym i tuńczykiem

Sałatka z selerem naciowym i tuńczykiem
 "W przyjaciołach powinniśmy szukać tego, co w nich najlepsze, i obdarzać ich tym, co w nas najlepsze. Wtedy przyjaźń będzie największym skarbem życia" 
Lucy Maud Montgomery



Początek roku akademickiego, nowi ludzie, nowa grupa, była nas garstka. Usiadła obok mnie, niepozorna szczupła brunetka. Od tamtej pory nieodłączne. Wspólne przesiadywanie w kuchni przy herbatkach, chodzenie na długie spacery. Wieczory spędzane przy lampce wina i seansach filmowych, śmiech i łzy.
Teraz spotkania raz do roku, lecz ciągły kontakt telefoniczny...
Ona i ja to dwa przeciwieństwa kulinarne. Jedna od drugiej się czegoś uczy. Ja nauczyłam się używać pomidorów w puszcze i selera naciowego a Ona bardziej urozmaiconych dań. Ja jestem "wszystko" żerna a Ona je minimalistycznie choć bardzo zdrowo. 
Przyjechała w końcu po tak długim czasie. Trzeba wszystko nadrobić, pokazać zdjęcia z Londynu, Paryża. 
Zrobiłyśmy sałatkę z selerem naciowym. Wyszła tak pyszna, że w przeciągu pół godz. już jej nie było!:)

Składniki:
  • 1 łodyga selera naciowego
  • 1 czerwona cebula
  • 2 jajka
  • garść oliwek zielonych
  • puszka tuńczyka
  • garść natki pietruszki
  • 3 ogórki konserwowe
  • 1 łyżka jogurtu greckiego
  • pieprz 
  • przyprawy

Przygotowanie:
Jajka ugotować na twardo. Seler, ogórek, cebula, oliwki pokroić, natkę posiekać. Dodać tuńczyka, wymieszać. Dodać jajka i jogurt, przyprawić i wymieszać.
Smacznego:)

2 komentarze:

  1. bez kitu, zaczęłam się zastanawiać czemu tak rzadko gości u mnie seler

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie:) z całą pewnością moje klimaty:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...