Loading...

środa, 24 kwietnia 2013

Serek z suszonymi pomidorami do pieczywa

















Pachnąca rano kawa, dźwięk krojonej bagietki na drewnianej desce wydobywający się spod noża, świeża natka pietruszki, i aromatyczny serek do pieczywa, przenikające promyki słońca, ciepły powiew wiatru....


Przypomina mi się sielskie, wiejskie życie u moich dziadków. Każdego lata, wyjeżdżałam do nich na wakacje. Babcia każdego ranka krzątała się przy kuchni. Wystarczył z rana "kawał" grubo ukrojonego ciasta drożdżowego lub chleba posmarowanego masłem i kubek mleka "prosto od krowy". Po tak sutym śniadaniu, zawsze wychodziłam na łąkę, robić wianki z mleczy, liczyć pasające się krowy lub leżeć bez sensu i marzyć....
W porze południowej babcia wołała na drugie śniadanie a ja chowałam się w stodole siedząc wysoko na sianie. Ona wiedziała, jaką frajdę sprawia mi zjeżdżanie po nim...
Wspomnienia są najpiękniejszą rzeczą na świecie. Choć już nie da się powtórzyć tych zdarzeń, zawsze można je przywołać.
Dziś proponuję Wam smarowidło do pieczywa. 
Składniki:
  • 1 opakowanie serka np. Bieluch
  • 4 pomidory suszone 
  • przyprawy
  • natka pietruszki
Przygotowanie:
pomidory suszone pokroić na grubsze kawałki, wymieszać z serkiem. Doprawić. Idealnie komponuje się z natką pietruszki.











4 komentarze:

  1. fajny pomysł na dodatek do pieczywa. a zdjęcia tak smakowite, że aż chce się z rana zerwać z łóżka by pobiec po świeże pieczywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasty do kanapek to jest to:)
    Jak zawsze można się delektować Twoimi zdjęciami tak jak i przepisami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziś znalazłam u Ciebie tą pastę i mam na nią ochotę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...