Loading...

niedziela, 5 maja 2013

Gofry moje ulubione


 Już dawno nie jadłam tak pysznych gofrów jak te. Przypominają mi w smaku te, które jadłam w Sopocie. Chrupiące...zobaczcie sami:)



 Idealne na niedzielne drugie śniadanie lub słodkość po obiedzie, zamiast ciasta. Nie jedno dziecko będzie chwycone smakiem.

Przepis zaczerpnięty na ciasto z tej strony, choć go trochę zmodyfikowałam. 

Składniki:
  • 185 g mąki pszennej 
  • 70 g mleka
  • 100 g masła w temp. pokojowej
  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego
  • 1 łyżeczka cukru pudru
  • szczypta soli
Przygotowanie:
Do miski wsypujemy suche składniki (mąkę, cukier, sól) później jajko i lekko mieszamy, następnie mleko mieszamy mikserem, później kawałki masła i znów miksujemy. Ciasto powinno być gęste.Nakładamy na gofrownice 1 czubatą łyżkę, lub dwie w zależności od kształtu gofrownicy. Ja mam "serduszkową" więc potrzebowałam dwóch łyżek.

*Przygotowałam je na dwa sposoby. Jedne z dżemem przywiezionym z Paryża, a drugie tradycyjnie z bitą śmietaną i malinami.

Smacznego:)

7 komentarzy:

  1. gofry z malinami to chyba najlepsza wersja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. When choosing a treadmill motor, you should also verify the warranties as you're working with the device on typical foundation and quicker or afterwards motor will require a provider.

    Feel free to visit my blog post: best adjustable dumbbells

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tu ich nie lubić:)
    mniam
    aż cieknie ślinka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam słabość do nich. Od dziecka. W okolicy szkoły podstawowej był kiosk z goframi a ja na dużej przerwie stałam w kolejce po świeżutkiego goferka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. The back of one's legs through your toes for your reduce back again is getting resistance instruction.

    Look at my page; additional reading

    OdpowiedzUsuń
  6. In addition they gain excess fat considerably far more simply than an ectomorph.


    my homepage - cheap dumbbell sets

    OdpowiedzUsuń
  7. po co jechac nad morzem jak sie ma swoje? :D pychotka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...