Loading...

sobota, 11 maja 2013

Kluseczki z serka danio

Czy często wymieniacie się poglądami na temat jedzenia? Odkąd moi znajomi dowiedzieli się o mojej inwencji twórczej w postaci bloga, pytają się co dziś ciekawego przygotowałaś do jedzenia. Nie sądziłam, że pierwsze zdania w rozmowie mogą sprowadzać się do tej kwestii. Zdałam sobie sprawę, że wielu osobom zależy na tym co dziś znajdą na moim blogu. Jeśli długo muszą czekać na post, od razu alarmują by coś umieścić. Często wydaje mi się, że nie wszystko powinno się zamieszczać na blogu, że wiele dań może nie zasługiwać na aplauz, ale z drugiej strony, dlaczego nie? Przecież nie wszystkim musi wszystko smakować, prawda? Każdy posiada inne kubki smakowe, poza tym to samo danie przygotowane przez 10 różnych osób, będzie inaczej wpływać na nasze zmysły kulinarne:) bo wszystko zależy od dnia, od pomysłu, od naszego humoru i ochoty w danym dniu. Jednym takie a nie inne połączenie smaków wyda się dziwne a drugim, że jest to fantastyczny dobór składników. Ile ludzi, tyle smaków....


Dziś proponuję Wam szybkie danie, które nie tylko zasmakuje dorosłemu, mężowi! ale dziecku. Tak kochani, do danie przypomina mi dziecięce beztroskie niewinne (nieświadome) lata.
Historia tego dania wiąże się z wymianą doświadczeń kulinarnych mojej koleżanki z pracy. Wielokrotnie namawiała mnie bym zrobiła te kluseczki. Jednak jakoś ociągałam się. No cóż są inne siły wyższe!:) Któregoś pięknego dnia w drodze z pracy do domu zabrał się z nami mój mąż. Wtedy wkradły się pomysły kulinarne mojej koleżanki. 
-To co kochanie dziś na obiad kluseczki!?
Stało się to co chciało być odkładane. Ekscytacja mojego męża była tak ogromna, że sam zaczął je robić dla mnie!
Cóż każdy chce wracać do lat dziecięcych, a u Nas często się to zdarza, przez to jesteśmy wciąż dziećmi, szczęśliwymi dziećmi:)
Składniki:
  • 2 opakowania serków danio po 200 gram lub duży 400 gram
  • 2 szklanki mąki 
  • 2 jajka 
dodatkowo:
  • gotująca się osolona woda w garnku
  • zmiksowane owoce leśne mrożone z jogurtem do polania lub maczania
 Przygotowanie:
Składniki na ciasto mieszamy mikserem. Będzie bardzo gęste i wyjdzie go bardzo dużo. Na gotującą wodę łyżką rzucamy ciasto na wodę.  Przy okazji wrzucania ciasta na gotującą wodę można świetnie się bawić. Kształty i rozmiary kluseczek wychodzą różne:).
Smacznego:)
i ukłony dla Pani K. za tak świetny prosty i szybki przepis.

1 komentarz:

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...