Loading...

piątek, 17 maja 2013

Pisane męską ręką. Wino południowoafrykańskie

Często zdarza się, że o zakupie danego wina decyduje przypadek lub jego cena:) W przypadku opisywanego poniżej wina ten ostatni czynnik okazał się ważny, ale nie najważniejszy.
Założyłem się z żoną o wino co do lokalizacji miejsca naszego pobytu w stolicy i zakład przegrałem. Najbliżej pod ręką był sklep sieci ODIDO. Musieliśmy coś kupić do jedzenia. Przyglądając się półce z winami, szukałem takiego które miało odkręcaną zakrętkę, bo przecież korkociągu nie miałem pod ręką. Moją uwagę zwróciła butelka wina z Republiki Południowej Afryki.
Nazwa: Green Cape

Sieć: ODIDO

Kraj: Republika Południowej Afryki

Rodzaj: białe wytrawne

Cena: 22 zł

Odczucia:
Wino stołowe o orzeźwiającym i typowo winogronowym smaku. Jakoś nie wyczułem nuty innych owoców, co nie zmienia dobrego wrażenia. Niewątpliwie służyć będzie podczas upalnej pogody, lekko schłodzone. Podawać można do sałatek, drobiu, serów i ryb. Niby wytrawne, ale dla mnie bardzie przypominało półwytrawne - niezbyt kwaskowe, po prostu smaczne.

Ogólnie muszę stwierdzić, że wina z Nowego Świata i RPA przyciągają moją uwagę nie tylko ceną, ale smakiem. Dla początkujących degustatorów - w sam raz.

3 komentarze:

  1. piłam je jakiś czas temu, ale opinię miałam podobną;) nic szczególnego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo wartościowa opinia.

    OdpowiedzUsuń
  3. These Timex private heart fee monitors lets you boost the rewards of very a
    lot any exercising regime and they are made available at many charges.


    Here is my website adjustable dumbbell set

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...