Loading...

czwartek, 23 maja 2013

Sery pleśniowe z Lidla


Sery pleśniowe - ręka do góry kto ich nie lubi?

Od 5 lat goszczą one w mojej kuchni. Używam ich prawie do większości dań. Uwielbiam je przegryzać popijając winem. Smakują wybornie. A najlepiej smakują te, które "najbardziej pachną". Mogę je jeść zamiast czekolady. Choć mają dużą dawkę tłuszczu, są bogactwem wapnia. Mówi się, że sery pleśniowe powodują bóle głowy. Nie doświadczyłam, a staram się zjeść w tygodniu przynajmniej jedno opakowanie.
Nie raz organizuję wieczory z winem, serem, oliwkami i bagietką. Zakochałam się w nich bez pamięci:)
Chciałabym Wam powiedzieć, że ostatnio zaczęłam kupować sery pleśniowe w Lidlu. I tak już pozostało. Czekam zawsze na tydzień francuski by obłowić się. I nie uważam by były one drogie.
A Wy jakie macie ulubione sery pleśniowe? A może smakowaliście tych samych co ja i też uważacie, że są bardzo dobre?





3 komentarze:

  1. Uwielbiam tygodnie tematyczne w Lidlu, sery pleśniowe mają bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ostatni - the best:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jest jeszcze jeden podobny, ale o nim będzie następnym razem:)

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...