Loading...

czwartek, 2 maja 2013

Szybka pizza

Szybka pizza, jest świetnym pomysłem, nie tylko na obiad, lecz także i niespodziewane spotkanie przy piwie czy winie, to również świetny pomysł na celebrację wolnego dnia od pracy.


Przygotowanie ciasta zajmuje ok. 10 min. skomponowanie składników na pizzę jako dodatków zależy od tego na co mamy ochotę lub czym dysponujemy w lodówce. A zaspokojenie głodu gwarantowane!
Składniki:
  • 1 i 1/3 szklanki mąki pszennej
  • 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/2 szklanki wody
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 1/2 łyżeczki soli
 sos:
  • 250 g przecieru pomidorowego
  • 1 łyżeczka octu balsamicznego
  • 1-2 wyciśnięte ząbki czosnku
  • 1 łyżeczka suszonego oregano
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • sól i pieprz – wg smaku
dodatki:
  • garść czarnych oliwek
  • 2 rodzaje pleśniowego sera
  • pomidory koktajlowe
Przygotowanie:
Składniki na ciasto łączymy ze sobą i zagniatamy. Wałkujemy na okrąg. Wykładamy na okrągłą blaszkę, Składniki na sos łączymy i smarujemy nim pizzę. Dodatki kroimy wg uznania i posypujemy nim ciasto. Wkładamy do piekarnika uprzednio nagrzanego w 180 st. C i czekamy 15 min.
                                                                     Smacznego!

10 komentarzy:

  1. U Jamiego tez niedawno widzialam taka "oszukana" pizze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio polubiłam szybkie jedzenie:)

      Usuń
  2. I pewnie szybko zjedzona. Tak dobra, że musi szybko zniknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję Cię. tzn dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To najlepsza pizza jaką kiedykolwiek przyrządziłam!.Nigdy nie umiałam przygotować dobrego ciasta a tu proszę okazało się tak fantastycznie proste!Ciasto nie jest twarde a cudownie chrupiące.Niebo w gębie ! Dziękuje za świetny przepis, który zrobił szał w mojej kuchni:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To najlepsza pizza jaką kiedykolwiek przyrządziłam!.Nigdy nie umiałam przygotować dobrego ciasta a tu proszę okazało się tak fantastycznie proste!Ciasto nie jest twarde a cudownie chrupiące.Niebo w gębie ! Dziękuje za świetny przepis, który zrobił szał w mojej kuchni:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł! nie zawsze jest czas na przygotowaniu ciasta drożdżowego, więc takie rozwiązanie jest idealne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...