Loading...

niedziela, 30 czerwca 2013

Niedzielne śniadanie

Mogłoby się wydawać, że coniedzielne śniadanie składające się z jajek jest monotonne. Dla nas jest to forma celebracji, możliwość rozpoczęcia dnia od wspólnego posiłku a i okazja to wypicia angielskiej herbaty.
Przyzwyczailiśmy się, że do jajek pijemy angielską śniadaniową herbatę. Dziś to ja przygotowałam śniadanie. Połączyłam jajecznicę na boczku z przystawką caprese. Do tego kromka pełnoziarnistego chleba posmarowana masłem idealny posiłek na rozpoczęcie wspaniałego dnia.

 Ciekawa jestem jakie śniadania niedzielne Wy preferujecie?

4 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam celebrować śniadania, niedzielne są szczególne, choć staram się by nie tylko te niedzielne były wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, ja również, tylko w tygodniu raczej nie mamy takiej możliwości:)

      Usuń
  2. Eee tam monotonne, jajka są pyszne i na śniadanie idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...