Loading...

piątek, 14 czerwca 2013

Sałatka z łososiem

Słońce za oknem dodaje mi dużo energii. Wychodząc do pracy zawsze wdycham przez kilka minut powiew poranka, zapach drzew z lasu.
O 6.34 godz. wtedy, gdy niebo jest bezchmurne, przyglądam się lecącemu samolotowi i zastanawiam się dokąd zmierza, jakie mija kraje. Ilekroć spoglądam w niebo, przypominam sobie naszą wyprawę. Włączam ulubioną muzykę i przemierzam ulice, skrzyżowania, przystanki aż trafiam do ogromnego budynku z pozoru, niosąc ze sobą prowiant. Nie mogłabym wytrzymać 8 godzin w pracy bez jedzenia. Nie wiem jak niektórym się to udaje?
Składniki:
  • kilka płatów wędzonego łososia z op. 250 g
  • pół cebuli czerwonej
  • 5 pomidorków koktajlowych
  • garść oliwek czarnych i zielonych
  • odrobina pokruszonego sera typu feta
  • sok z cytryny
  • kilka liści sałaty
 Przygotowanie:
Na liściach sałaty ułożyć pokrojone składniki i skropić cytryną.
Smacznego:)

4 komentarze:

  1. Po prostu idealna na letni obiad!

    Z pozdrowieniami,

    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna, lekka i letnia. Szkoda, ze lato jakos nie chce przyjsc...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu nie udaje się innym wytrzymać bez jedzenia w pracy. Ja kiedy pracowałam na etacie nie jadłam albo miałam długie przerwy między posiłkami. Zapłaciłam spadkiem cukru, mam hipoglikemię. Nie ma szans na to abym wytrzymała bez jedzenia dłużej niż 3 godziny. potem spada cukier do takiego poziomu, że trzęsę się cała. bardzo nie przyjemne. Lekarze powiedział mi, ze "dorobiłam" się tego bo nie jadłam regularnie. Więc swój pyszny "lanczyk" traktuj jako inwestycja w zdrowie. I miej go zawsze ze sobą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...