Loading...

sobota, 29 czerwca 2013

Zapiekanka

Zapiekankę od czasu do czasu lubię zjeść. Zazwyczaj wtedy, gdy mam przegląd lodówki lub gdy nie mam pomysłu na obiad. Poza tym nic w tym dziwnego, że raz na jakiś czas "chce mi się" fast - fooda.
Zapiekanka dla mnie musi być chrupiąca. W moim mieście znam tylko jedno miejsce z dobrymi zapiekankami. W czasie studiów odkryłam je. Co jakiś czas chodziliśmy ze znajomymi, tylko biada temu, kto wokół siebie nabrudził:) Zapiekanki zawsze braliśmy z surówką. Była tak bardzo chrupiąca......i tak długa, że z ledwością ją jadłam.
A Wy jakie lubicie zapiekanki najbardziej?

Składniki:
  • 1 bagietka, pokrojona na 4 części
  • 30 g pieczarek
  • garść oliwek czarnych pokrojonych w krążki
  • pesto pomidorowe do posmarowania bagietki
  • pierś z kurczaka przesmażona w przyprawie do kebaba i gyrosa ( u mnie pozostałości z obiadu z dnia poprzedniego)
  • kilka plastrów sera żółtego
  • garść sera typu feta

Przygotowanie:
Bagietkę smarujemy pesto i nakładamy składniki i zapiekamy przez ok. 10 min w temp. 150 st. na termoobiegu.

Smacznego:)

2 komentarze:

  1. Najbardziej lubię zapiekankę z pieczarkami, cebulką, serem i sosem czosnkowym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...