Loading...

niedziela, 21 lipca 2013

Baton fit

W piekarni, w której kupuję pieczywo zdarza mi się co jakiś czas (okazjonalnie) kupić coś słodkiego. Przeważnie kupuję rogala francuskiego z owocami. Jednak ostatnio odkryłam batona fit. Bardzo polubiliśmy się, tym bardziej że obrzeża polane są czekoladą. Skończyłam z nim, gdy  sama zrobiłam fit batona!
Nie tak dawno Deli proponowała takiego batona. Zaczerpnęłam od niej pomysł, choć zmieniłam niektóre składniki. Baton jest słodki dzięki dodaniu miodu, ale nie tego sklepowego, tylko jak pamiętacie kupuję miód od P. Reicherta. W nim są takie składniki jakie lubię a oto właśnie chodzi. Baton jest sycący i baardzo dobry!

Składniki:
na małą keksówkę
  • 200 g moreli suszonych Kresto
  • 100 g żurawiny suszonej Kresto
  • 2 łyżeczki skórki pomarańczowej  Gold Pack
  • 4 suszone śliwki Kresto
  • 1/2 szklanki rodzynek Kresto
  • 1/2 szklanki słonecznika łuskanego Kresto
  • 1/2 szklanki orzechów włoskich tartych Back Mit
  • 2 łyżki miodu lipowego
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
Przygotowanie:
Suszone owoce zmielić w malakserze, po uprzednim pokrojeniu ich na drobniejsze kawałki. Wymieszać z pozostałymi składnikami. Keksówkę wyłożyć papierem i włożyć do niej nadzienie, równomiernie wygładzić. Wstawić do nagrzanego piekarnika na 150 st. C i piec ok. 40 min. Batona wyjąć i poczekać aż ostygnie i zrobi się zwarty. 

 Miłej słonecznej niedzieli:)

6 komentarzy:

  1. Wpis mega sponsorowany :) mam rozumieć, że jeśli nie użyję produktów Kresto i Gold Pack to nie wyjdzie? :)Mimo to spróbuję, bo pysznie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jest sponsorowany, jeśli ktoś chce to użyje akurat tych produktów, lecz ja do nich nie zmuszam!
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przydałby mi się taki baton FIT ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pysznie a do tego jeszcze ma mało kalorii, świetne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...