Loading...

niedziela, 11 sierpnia 2013

Biszkopt z wiśniami

Obiecałam sobie, że zacznę uczyć się robić ciasta. Stawiam małe kroczki w tej materii, ale już teraz wiem, że jest świetne doświadczenie, które przynosi mi wiele radości, zwłaszcza kiedy zapach rozchodzi się po całym domu. 
Przepis na to ciasto dała mi moja koleżanka z pracy i muszę przyznać, że jest świetne, mokre i bardzo aromatyczne. Każdy owoc pasuje to niego. Ja jeszcze mając trochę wiśni, zrobiłam sok i polałam przed podaniem ciasto. Pycha!
Składniki:
  • 5 jaj
  • 1 1/2 szkl. cukru 
  • op. cukru wanilinowego
  • kostka masła miękkiego
  • 2 szkl. mąki pszennej 
  • 1 szkl. mąki ziemniaczanej
  • 1 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3 łyżki oleju 
  • 1 łyżka octu winnego
  • 1 zapach waniliowy 
Przygotowanie:
Jajka, cukier i cukier wanilinowy ucieramy mikserem. Dodajemy masło, przesianą mąkę z proszkiem, olej, ocet i zapach. Wszystko miksujemy i wylewamy ciasto na blachę. Układamy wiśnie i pieczemy 45 min w temp. 180 st. C.
Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Ale bym zjadła takie ciasteczko do porannej kawy... Zazdroszczę smakowitości :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam leciutki biszkopt. A z wiśniami to pyszny duet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze ciacho do kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie takie pieczenie straszne, jak je maluja ;) To ja wstawiam wode na kawe, a ty podeslij mi kawalek takiego ciacha :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...