Loading...

czwartek, 1 sierpnia 2013

Błyskawiczne ciastka owsiane

Wczoraj wpadł mi w ręce szybki przepis na ciastka owsiane. A chciałam pochrupać sobie do popołudniowej herbatki coś słodkiego, ale zdrowego. W dzieciństwie nie lubiłam płatków owsianych na mleku. A teraz zajadam się nimi pod każdą postacią.
Składniki:
  • 2 szklanki płatków owsianych
  • op. cukru wanilinowy
  • szczypta cynamonu
  • 2 jajka
Przygotowanie:
Białko i żółtko ubić osobno z tym, że do żółtka dodać cukier i cynamon. Płatki uprażyć na suchej patelni, dodać do żółtka, wymieszać i na końcu dodać ubite białko, wszystko delikatnie wymieszać i formować ciasteczka. Piec w temp. 150 st. C. przez ok. 15 min.
Jak dla mnie nie są za słodkie, w sam raz. i Pięknie czuć cynamon. Następnego dnia są jeszcze lepsze.
Smacznego!

10 komentarzy:

  1. uwielbiamy takie ciacha:) szybko, zdrowo, smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie przepisy :) Szybko , smacznie i zdrowo !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne:) bardzo lubię owsiane ciastka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! ile ciasteczek wychodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 10 do 15 w zależności od formowania. :)

      Usuń
  5. Fantastyczne zdrowe ciacha:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za ten przepis, jest bardzo łatwy. Takie lubię najbardziej, proste i szybkie :). Ciasteczka wyszły pyszne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę:) smacznego i dziękuję:)

      Usuń
  7. Fajne, ale jak dla mnie za "suche" - za bardzo się "rozwalają" podczas formowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi. Zawsze możesz zmodyfikować. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...