Loading...

czwartek, 15 sierpnia 2013

Croque Monsieur

Wczoraj zmęczeni po tygodniu wielu wrażeń i zdarzeń, wróciliśmy późnym wieczorem, zasiadając do wspólnej kolacji. Jak dobrze, że mieliśmy  w lodówce zimne piwo. Uczciliśmy tą kolacją najwspanialsze wspomnienia i chwile spędzone z osobami, które są (były) nam bliskie. 
Piwo Leffe piłam po raz pierwszy w Brukseli. Bardzo mi zasmakowało. Uważam, że jest kobiece. Oglądając ostatnio "To skomplikowane"  w jednej ze scen, główna bohaterka podała na kolację Croque Monsieur, więc zapragnęłam spróbować tego wynalazku. Z piwem smakuje wybornie. O historii powstania kanapki przeczytacie tutaj.

Składniki:
na 2 os. 
  • 4 kromki chleba tostowego
  • 4 plastry sera Emmental 
  • 2 plastry szynki
  • masło
  • garść startego sera Emmental
Przygotowanie:
Układamy wszystko warstwami, czyli na chleb kładziemy ser, później szynkę, znów ser, przykrywamy chlebem i smarujemy masłem a następnie sypiemy startym serem. Całość wkładamy do piekarnika na ok. 10 min do temp. 180 st. C. 
 Smacznego!

4 komentarze:

  1. fajna kolacja, ciekawa inspiracja...w filmach zawsze znajdzie się coś interesującego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ogole lubie te "blond" piwka :)
    I croque monsieur tez lubie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...