Loading...

niedziela, 18 sierpnia 2013

Lody arbuzowe

Co jakiś czas chodzimy na lody na starówkę do "Magro" w której jak dla mnie hitem lata są lody arbuzowe. Kiedyś zrobiłam rozeznanie po prawie wszystkich lodziarniach na starówce i stwierdziłam, że najlepsze lody serwuje Magro.
Postanowiłam i ja zmierzyć się ze zrobieniem lodów arbuzowych. Niestety nie posiadam maszynki do lodów i nie wychodzą one takie jak powinny (czyli bardziej kremowe, bez domieszki kryształków lodu)  ale w smaku są prawie identyczne od tych w lodziarni.

Składniki:
  • pół kg arbuza
  • 2 pojemniki (200 g) śmietany kremówki 36%
  • jogurt bałkański ( u mnie z Maluty)
  • 3 łyżki cukru 
 Przygotowanie:
Z arbuza wyjmujemy pestki, kroimy go na drobne części i wkładamy do malaksera, dodając cukier. Śmietanę ubijamy w mikserze.  Arbuza z cukrem łączymy z jogurtem i mieszamy, wylewamy do pojemnika. Następnie śmietanę wlewamy do pojemnika z arbuzem i mieszamy bardzo dokładnie. Wkładamy do zamrażalnika. Po 30 min. znów mieszamy. Czynność powtarzamy jeszcze dwa razy po 30 min.

Smacznego!

4 komentarze:

  1. arbuzowe lody brzmią pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powróciłam do blogowania i przeglądania moich ulubionych blogów, wchodzę tu i widzę, że jest jeszcze pyszniej niż było! :) Aż ślinka cienknie!

    Ściskam, Meg
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm ślinka cieknie! Tak dawno mnie tu nie było, a tu robi się coraz pyszniej i zdjęcia są świetne!

    Ściskam, Meg
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...