Loading...

środa, 7 sierpnia 2013

Makaron z wędzonym łososiem, oliwkami i czosnkiem

Upał mnie rozleniwia. Nie mam sił stać przy kuchni i modzić. Teraz stawiam na szybkie dania, mało skomplikowane i oczywiście lekkie.
Dziś przygotowałam makaron z łososiem wędzonym z oliwkami i czosnkiem. Połączenie bardzo ciekawe i muszę przyznać podbiło moje kubki smakowe. Dodałam jeszcze natkę pietruszki. 
Składniki:
  • 250 g łososia wędzonego
  • 150 g makaronu 
  • garść zielonych i czarnych oliwek
  • garść natki pietruszki
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
Przygotowanie:
Makaron ugotować. Ząbki czosnku przecisnąć przez praskę, oliwki pokroić w krążki, posiekać natkę pietruszki, dodać łososia i skropić składniki oliwą z oliwek, wymieszać i dodać do makaronu.
Smacznego!

9 komentarzy:

  1. chętnie porwę porcyjkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam niedawno przepisu na makaron z łososiem, w końcu nic nie zrobiłam.Widocznie czekałam podświadomie na ten przepis:)Twoje zdjęcia całkiem zawróciły mi w głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo jak ja kocham takie jedzonko:D oczy mam jak 5 zł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antenko,
      Niewiele składników potrzeba, szybko się robi a jak smakuje:):)

      Usuń
  4. Pyszne, po woli jedzony obiad. Kiedy jest gorąco ja jem wolniej i lepiej smakuje. Nie wiem jak TY?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest. ja teraz ogólnie jem bardzo powoli i delektuje się każdym kęsem:)

      Usuń
  5. Ja jestem leniwa z natury i nie potrzebuje upalow, by miec pretekst do przygotowania takiego pysznego makaronu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obiad idealny na taką pogodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonałe zestawienie smaków:)danie stworzone dla mnie:)pozdrawiam:http://martawkuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...