Loading...

poniedziałek, 2 września 2013

Przydatna książka o przekąskach

Ostatnio dość często wspominałam lub wykonywałam potrawy z pomocą tej właśnie książki. Otrzymałam ją od koleżanek z pracy na imieniny. Przyznam, że nie sądziłam iż stanie się moim numerem jeden.
Przygotowałam z niej już kilka potraw i jak do tej pory nie zawiodłam się. Wszystkie smakowały wybornie a już zaznaczyłam kolejne do wypróbowania. Książka podsuwa wiele fajnych pomysłów, które oczywiście można modyfikować. Jak sam tytuł wskazuje są to przystawki, które w łatwy i szybki sposób można przygotować.
Książka liczy 223 str. i podzielona jest na 6 części. Poprzedzona jest oczywiście wstępem i posiada spis potraw. Do każdej przekąski przypisane jest zdjęcie i co ważne podany jest czas przygotowania oraz ilość kalorii przypadająca na jedną porcję. 
Książka jest formatu kieszonkowego w twardej okładce i co istotne jest szyta. Zatem nie musimy się martwić, że przy dużej eksploatacji kartki będą nam fruwać, każda w inną stronę:).
A cena to 19,90 zł.



I dla przypomnienia potrawy, które przygotowałam na podstawie książki
Wątróbka
Manchego
Ziemniaki
Zapiekanka
I sos aioli, który pojawi się niebawem na blogu
 Miłej lektury, a ja zagłębiam się w kolejnej z tej serii:)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie prezenty, choć ich nie dostaje:( Kiedy dostanę "kasę" na jakąś okazje to kupuję sama kulinarne książki. Nikt z mojego otoczenia nie wpadł jeszcze na to, żeby własnie taką książkę mi kupić. A byłby to znakomity prezent. Koleżanki na medal się spisały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja. Lubię dobre książki z przystawkami, zdecydowanie jest ich za mało. Znaleźć fajny przepis na danie główne to nie sztuka, ale przepis na ciekawą przystawkę już nie jest tak łatwo :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...