Loading...

środa, 9 października 2013

Zapiekane ziemniaki z łososiem i serem pleśniowym

Zapiekane ziemniaki z łososiem i serem pleśniowym
Pamiętacie moją wizytę w LOFCIE? 
Zajadałam się tam podobną potrawą, którą dziś prezentuję. No tak, ja się zajadałam i wtedy i teraz, jednak mój połówek niestety za łososiem nie przepada. Od wielkiego święta zje pieczonego pstrąga i to wszystko. Jak on to mówi "z ryb najbardziej lubi schabowego" :) Zmuszać i wmuszać nie będę. Podkreślić chcę jednak, że zjadł "ten wynalazek" z pewnym smakiem, pomimo, że farsz był maślany, dzięki serowi, jednak łosoś, ach ten łosoś ma tak intensywny smak, że wszystko przebije. 


Składniki:
  • 4 ziemniaki 
  • 150 g łososia wędzonego
  • garść koperku
  • łyżka masła 
  • 8 plastrów sera pleśniowego
Przygotowanie:
Nie obieramy ziemniaków tylko myjemy w porządnie. Następnie gotujemy je przez 5 min. Wyjmujemy z wody i wstawiamy do piekarnika nagrzanego do  200 st. C na termoobiegu. Ziemniaki kroimy wzdłuż na dwie części, drążymy środek, tak by nie rozerwały się łupiny.  Farsz ziemniaczany łączymy z łyżką masła i mieszamy, dodając następnie łososia i koperek. Wszystko dokładnie mieszamy. Do łupinek wkładamy farsz i przykrywamy go serem pleśniowym. Wkładamy ponownie do piekarnika i przez ok. 6-7 min zapiekamy.
Zapiekane ziemniaki z łososiem i serem pleśniowym
Smacznego!

2 komentarze:

  1. ale apetycznie podane ziemniaczki:) ślinka wisi mi już do samego pasa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda i brzmi przepysznie :) chyba wypróbuję w weekend!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...