Loading...

środa, 13 listopada 2013

Sałatka makaronowa

Ostatnio przy napiętym grafiku zajęć, nie miałam czasu przygotować tzw. jedzenia na wynos. Kanapkami nie chce się ciągle opychać, bo jest to nie zdrowe, a za jakiś czas i tak poczułabym głód. Kupiłam, więc sałatkę makaronową w bufecie. Nie powiem bo smakowała, ale za małe pudełeczko zapłaciłam tyle ile, że w tej cenie mogłabym zrobić dwie takie. No i jest jeszcze ten czynnik, że w tej przygotowując własne jedzenie, wiem co jem.
Zatem przyrządziłam własną sałatkę w dużej misce. Jak się domyślacie miałam ją na dwa/trzy dni.

Składniki:
  • pół op. makaronu ( wybieracie taki jaki macie pod ręką lub taki jaki lubicie najbardziej)
  • puszka kukurydzy
  • puszka czerwonej fasoli
  • 30 g sera żółtego
  • 1 czerwona cebula
  • 5 łyżek majonezu
  • przyprawy: sól, pieprz, curry

Przygotowanie:
Makaron ugotować wg. wskazówek na opakowaniu.
Odsączyć kukurydzę i fasolę z zalewy. 
Ser żółty i czerwoną cebulę pokroić w kostkę. 
Wszystkie składniki połączyć ze sobą doprawić i dodać majonez.
Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Prosta, pożywna i pyszna ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. oooj sałatki już dawno nie robiłam. a tu takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och to świetny pomysł na drugie śniadanie do pracy :D Koniecznie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostrzegam makaron szpecle, on jest cudownie jajeczny, mam paczkę i zrobię te sałatkę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...