Loading...

czwartek, 30 stycznia 2014

Aromatyczny karczek w sosie własnym

Od jakiegoś czasu przygotowując mięsa na obiad czy kanapki, gotuje je a nie piekę. Nie ukrywam, że są dla mnie bardziej soczyste i aromatyczne. Dodaję do nich zawsze dużo cebuli i określone przyprawy. Podpowiedziała mi ten sposób moja znajoma. Nawet jeśli chcę upiec mięso, najpierw je gotuję. 
Ostatnio uraczona zupami rozgrzewającymi nabrałam ochoty na mięso i ziemniaki. Tradycyjny Polski obiad. Do tego surówka z kiszonej kapusty i szczęście gwarantowane.
Składniki:
  • ok. 1 kg karczku
  • 3 cebule
  • kilka ziaren kolendry
  • kilka ziaren kminku
  • 3 liście laurowe
  • 3 ziarenka ziela angielskiego
  • sól
  • pieprz
  • ok. 0,5 l wody
dodatkowo: łyżka mąki do zagęszczenia
Przygotowanie:
Mięso umyć, osuszyć. Posolić i odstawić na 1 h do lodówki. Następnie włożyć do garnka z wodą, przyprawami i gotować do miękkości. Kolendrę lekko potłuc w moździerzu. W międzyczasie pokroić w piórka cebulę i dodać do mięsa. 
Można oczywiście zagęścić mąką. 
Pozdrawiam!
A.

5 komentarzy:

  1. ja lubię takie jeszcze żeby był soczysty:) mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda niezwykle aromatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten karczek, zjadłabym taki obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam takich przepisów bez konieczności pieczenia Dziękuję za porady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się. bardzo proszę:) serdeczności!

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...