Loading...

środa, 22 stycznia 2014

Kanapeczki rybne

Przekąski w postaci małych kanapeczek są w sam raz na domowe karnawałowe imprezy. Do nich oczywiście polecam także dipy, najlepiej sprawdzi się koktajlowy. Proponuję oczywiście białe wino półwytrawne. Najlepiej takie, które miałoby lekko gazowany i słodkawy smak.

Kanapeczki przygotowałam z bagietki oraz razowego chleba.
Składniki:
  • jedna średnia bagietka
  • opakowanie łososia wędzonego (250 g)
  •  plastry sera z niebieską pleśnią
kanapeczki z makrelą
  • 1 makrela wędzona
  • pół papryczki chili
  • 1 łyżka majonezu
  • garść szczypioru
  • 1 cebula dymka
  • kilka kostek sera typu bałkańskiego
  • sól i pieprz
Przygotowanie:
Z makreli wyjmujemy jak najwięcej ości. Kroimy drobno papryczkę, szczypior i cebulę. Dodajemy do miski razem z makrelą, doprawiamy solą i pieprzem. Mieszamy. Dodajemy kostki sera i łyżkę majonezu. Powinna powstać pasta.  Nakładamy na kromki chleba.
Natomiast na bagietkę układamy plastry łososia i sera pleśniowego. Można również zrobić inaczej. Bagietkę posmarować serem pleśniowym i położyć łososia.

Pozdrawiam!
A.

10 komentarzy:

  1. Są świetne, na jeden kęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poproszę i taką i taką! a najlepiej po dwie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam Twój wpis i natychmiast robię wpis, czuję się jak rybka złapana na przynętę. Mnie sie "łowi" na rybki". Super smaczne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, rozbawiłaś mnie:) cieszę się, że złowiłam Twoje gusta:)

      Usuń
  4. Kanapkę z rybką zawsze chętnie zjem! Dawno nie robiłam pasty z makreli... Będę musiała spróbować tej według Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, proszę bardzo częstuj się:)

      Usuń
  5. ale ciekawe! też ma na takie chrapkę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. łosoś i ser pleśniowy wyglądają razem absolutnie bosko! :)))))
    zapraszam do mnie na giveaway'a :D
    http://sweetcorner8.blogspot.com/2014/01/roszpunkowe-urodziny-druga-rocznica.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...