Loading...

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Sałatka grecka

Ostatnio, gdy byliśmy ze znajomym w Greckiej Restauracji w daniu, które zamówiłam była sałatka grecka. Bardzo lubię greckie jedzenie. Jest wyśmienite. Myślę, sobie, że mogłabym żyć w krajach Basenu Morza Śródziemnego.
 Zamieniłam czarne oliwki na zielone, choć nie ukrywam, że ostatnimi czasy przekonuje się do czarnych. Wcześniej nie smakowały mi tak dobrze jak zielone. Zamiast sera typu feta dałam ser typu bałkańskiego. I teraz już wiem, że sałatka grecka nie zawiera sałaty! tylko same warzywa. Składników chyba nie muszę wypisywać, bo wydaje mi się, że każdy wie co powinna zawierać ta sałatka.
Częstujcie się!
Pozdrawiam!
A.

8 komentarzy:

  1. A u Ciebie lato na talerzu. Lubie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowa, lekka i pyszna, mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała! Szkoda, że w Polsce nie mamy takiej fety jak w Grecji :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładny talerzyk a zawartość smaczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam ale nie ma morza Śródziemnomorskiego, jest morze Śródziemne, a śródziemnomorskie mogą być kraje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się! mój błąd, czasem skróty myślowe dają się we znaki:)To ja przepraszam, za błąd oczywisty!

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...