Loading...

środa, 1 stycznia 2014

Sałatka noworoczna z czerwoną fasolą

Nadszedł kolejny rok, niosąc jak zawsze niewiadomą. Przeglądając swoje pudełka z gadżetami w domu rodzinnym znalazłam kolorowe karteczki, które zbierałam jako nastolatka. Na jednej z nich zapisałam swoje postanowienia noworoczne, ale także małe marzenia by być może spełniły się w tym roku. 
Muszę przyznać, że rok 2013 był dla mnie szczęśliwy. Otrzymałam od losu wiele niespodzianek. Dokonałam wiele rzeczy mniejszych i większych.
Ciekawe doświadczenie zdobyłam w trakcie smakowania dań w restauracjach. I to nie w moim mieście, w którym mieszkam. Wiele możliwości i doznań smakowych doznałam w Stolicy. A ostatnio bywałam w niej od sierpnia często. 
Koniec roku zakończyłam wyjazdem do Trójmiasta, zatrzymując się w Sopocie. To był dla mnie urlop 2 dniowy. Te dni były dla mnie odpoczynkiem i naładowaniem akumulatorów do dalszej pracy. Najcudowniejsze było zasnąć i obudzić się przy szumie morskiej fali. Od pensjonatu do brzegu morza mieliśmy kilka kroków. Mogłam zaobserwować wyglądając przez okno mężczyznę kąpiącego się pod koniec listopada w morzu, ludzi biegających tuż przy brzegu, spacerujących i cieszących się morską bryzą. Kilka godzin spędzonych na molo i spoglądanie w dal przywróciło mi wiele wspomnień.... nasze zaręczyny, spotkania z naszym cudownym przyjacielem, profesorem......
W ciągu 2013 r. przybyło na blogu wielu stałych obserwatorów, ze statystyk widać, że chętnie zaglądacie na niego, to bardzo mnie cieszy, zwłaszcza jak smakują Wam potrawy jakie prezentuje. Udoskonalajmy się wspólnie! Liczę na wasze wskazówki i propozycje!

Życzę Wam by Nowy Rok 2014 r. był dla Was pomyślny!

Składniki:
100 g sera żółtego
puszka czerwonej fasoli
połowa poszatkowanej kapusty pekińskiej 
połowa czerwonej, zielonej i żółtej papryki
1 czerwona cebula

sos:
1 łyżka majonezu 
3 łyżki jogurtu naturalnego 
1 łyżka ketchupu 
szczypta papryki ostrej,
gałki muszkatołowej, 
curry
Pozdrawiam 
A.

1 komentarz:

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...