Loading...

piątek, 28 lutego 2014

Smażone ziemniaki z kiełbasą

Smażone ziemniaki z kiełbasą

Nie wiem jak Wy, ale ja czasem lubię zjeść pieczoną kiełbaskę z ziemniakami. Jednak, tym razem przygotowałam trochę inaczej to danie. Myślę, że nawet nieźle sprawdziłoby się w formie przystawki, jak myślicie?


Składniki:
  • 8 średnich ziemniaków
  • laska kiełbasy (u mnie meksykańska)
  • przyprawy: pieprz cayenne, bazylia
dip
  • 1 ząbek czosnku 
  • 2 łyżki jogurtu greckiego
  • szczypta ziół prowansalskich

Przygotowanie:
Ugotować ziemniaki. Na patelni przesmażyć pokrojoną w plastry kiełbasę. Gdy ziemniaki będą ugotowane, odlać wodę i dodać je na patelnię. Doprawić, delikatnie wszystko wymieszać. Podawać z dipem.
Smażone ziemniaki z kiełbasą
Pozdrawiam!
A.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam! Moja babcia robiła zawsze talarki, gdy przyjeżdżałam do niej na wakacje. A wersję z kiełbasą robi mój luby. Kaloryczne, ale pyszne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, mniam, mniam! Zrobię sobie na ostatki, bo potem ścisła dieta!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...