Loading...

poniedziałek, 17 marca 2014

Sposób na przyprawy

Dziś nieco inny post, związany z przechowywaniem przypraw. Kiedyś przechowywałam je w słoiczkach, lecz zajmowały one zbyt dużo miejsca i niestety musiałam zrezygnować z tego pomysłu. A wiem, że trzymanie otwartych saszetek z przyprawami nie jest wskazane. Przyprawy tracą wtedy swoje walory.

Od kilku lat na przełomie jesieni i zimy zażywamy plusssz multiwitamina z minerałami. Pomyślałam więc, że tuby po tym suplemencie diety świetnie sprawdzą się jako pojemniki do przypraw. I nie pomyliłam się. Nie dość, że zajmują mało miejsca, to jeszcze mogę kontrolować zużycie danej przyprawy, by dokupić kolejne opakowanie.
Oczywiście zdarza się tak, że niektóre przyprawy, tak jak zioła prowansalskie czy bazylia, oregano, nie mieszczą się w całości, wtedy mam w zapasie drugą tubkę i do niej wsypuję pozostałą część. Świetnie sprawdzają się do tego podziału małe tubki. Czasem można spotkać w cenie promocyjnej zestaw z dużym i małym plussszem.
Co sądzicie o tym pomyśle?

Pozdrawiam!
A.

8 komentarzy:

  1. a ja przechowuje w małych słoiczkach po różnych soczkach :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe:) może ściągnę...:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł. Też mam problem ze słoikami a raczej z objętością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa z ciebie kobieta, Przyprawy zachowują swój aromat, a przy tym nie zasypiesz potrawy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny, ja nie piję takich witamin, więc trzymam w małych słoiczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł świetny. Takie tubki zajmują mniej miejsca niż słoiki. Tylko skąd je wziąć, jeśli się nie używa tego typu witamin? Zawsze mam kłopoty z przechowywaniem ziół, teraz będę zwracać uwagę na podobne opakowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...