Loading...

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Idealny sos z włoskich pomidorów

Nigdy nie zastanawiałam się z jakich pomidorów przygotowuję sos pomidorowy. Zawsze przygotowuję go z pomidorów z puszki. Jednak nigdy nie zastanawiałam się nad ich smakiem czy zapachem. Ponieważ do tej pory nie miałam porównania. 
Nadarzyła się okazja by zasmakować pomidorów wyprodukowanych we Włoszech. Będąc w Almie chciałam kupić dla porównania pomidory. Miałam do wyboru polskie i firmy i włoskie. Wybrałam włoską firmę. I postawiłam na "dobrego konia".
Przygotowując sos według tego przepisu nie sądziłam, że pomidory mogą tak przyjemnie pachnieć. Ich zapach rozprzestrzenił się w całym mieszkaniu, przez 40 min mogłam nasycić się wonią. Zatem dołożenie zł nie zrujnuje mojego budżetu a smak dobrej potrawy dzięki dobrym pomidorom gwarantowany. I jeszcze jedno, połączenie ich z ziołami, oliwą i czosnkiem, sprawiło że nie mogłam się opanować i zjadłam kilka łyżek sosu zanim został wykorzystany do właściwej potrawy. 
Składniki:
  • puszka pomidorów Fornelli
  • 1 ząbek czosnku 
  • szczypta soli
  • ilość oregano wg uznania 
  • pół łyżeczki cukru
  • 1 łyżka oliwy 
Przygotowanie:
Wszystkie składniki włożyć do garnka i gotować na małym ogniu przez 40 min. 
Następnie zmiksować sos. 
Przepis ten na stale zagościł w Moim Przepiśniku z dużym wykrzyknikiem przy pomidorach w puszcze :)

Pozdrawiam!
A.

1 komentarz:

  1. Pieszczone włoskim słońcem są wyjątkowo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...