Loading...

środa, 9 kwietnia 2014

Kapuśniak z mięsem mielonym

Inna wersja kapuśniaku bardzo przypadła nam do gustu. Kapuśniak robię na żeberkach, tym razem zrobiłam na mięsie mielonym. Smakuje inaczej i właśnie o to chodzi by czasem urozmaicić tradycyjne danie.
Składniki:
  • 400 g kapusty kiszonej
  • 500 g mięsa mielonego
  • 2 marchewki
  • 1 pietruszka
  • ćwiartka selera
  • 1 cebula
  • 4 większe ziemniaki
  • 2,5 l wody
  • 3 ziarna ziela angielskiego
  • 3 liście laurowe
  • garść kminku
  • sól
  • pieprz
Przygotowanie:
Kapustę wraz z jej sokiem ugotować aż do miękkości, jeśli wyparuje woda, uzupełnić ją. Dodać do niej ziele angielskie, liście laurowe, kminek oraz warzywa. Ziemniaki dodać, gdy kapusta będzie miękka. W tym czasie przesmażyć mięso mielone. Ja akurat miałam tłuszcz z boczku, który był mi potrzebny do innego dania. Doprawić mięso pieprzem.  Przesmażone mięso dodać do miękkiej kapusty. Gotować jeszcze 20 min. Doprawić solą i pieprzem.
Pozdrawiam!
A. 

4 komentarze:

  1. W takiej wersji bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowo przyrządzony ale na pewno smaczny, chętnie się poczęstuję : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...