Loading...

środa, 30 kwietnia 2014

Placki ziemniaczane z łososiem

Będąc w zeszłym tygodniu na wyprawie w jednym z lokali jakie odwiedziliśmy, zamówiłam placki ziemniaczane, których dawno nie jadłam. Niestety nie zachwyciły mnie swoim smakiem, gdyż nie były doprawione tak jak doprawia je moja mama. Po prostu nie były aromatyczne. Jednak zaciekawiło mnie połączenie z łososiem i sosem serowym. Dlatego też, postanowiłam przygotować placki z łososiem. 
Składniki:
  • 0,5 kg ziemniaków
  • 3 łyżki mąki pszennej
  • 1 łyżka mąki ziemniaczanej
  • 1 jajko
  • garść majeranku
  • sól
  • pieprz
  • olej rzepakowy
  • 200 g łososia wędzonego
  • 200 g jogurtu bałkańskiego
Przygotowanie:
Ziemniaki obrać, umyć i zetrzeć na tarce. Jeśli jest za dużo wody, odsączyć ją. Dodać pozostałe składniki i wymieszać. Na patelni rozgrzać olej i smażyć uformowane łyżką placki z obu stron aż się zarumienią.
Na każdy placek położyć łyżeczkę jogurtu i plastry łososia. 
Pozdrawiam!
A.

2 komentarze:

  1. placki uwielbiam ponad wszystko:D:D a z łososiem, to już totalna poezja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej z łososiem jeszcze nie jadłam, a mam go akurat w lodówce :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...