Loading...

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Zapiekane bułki z jajkiem w koszulce

Takie śniadanie chodziło za mną od jakiegoś czasu. Ważne, ze jest na ciepło, zawiera w sobie wszystkie składniki, które pasują do siebie idealnie i takie jakie lubię. Taka sycąca kanapka świetnie zaspokoi poranny głód i doda energii na pierwsze godziny rozpoczynającego się dnia. Może być także idealna na kolacje, choć lepiej zjeść ją na początek dobrego dnia!
Składniki:
  • 2 bułki przekrojone na pół
  • 2 jajka ugotowane w koszulce
  • 2 plastry sera pleśniowego 
  • 2 plastry salami włoskiego ( może być inna wędlina)
  • 2 plastry pomidora
  • garść rukoli na jedną i drugą bułkę
Przygotowanie:
Nagrzać piekarnik na 180 st. C. Na spód bułek położyć rukolę, pomidory, po plastrze salami, ser pleśniowy. Wstawić do nagrzanego piekarnika. Zapiekać aż ser się rozpuści. W tym czasie ugotować na wodzie jajka w koszulce. Przyznam, że robiłam je pierwszy raz. Jedno nie wyszło, drugie już lepiej. Z tego przepisu zaczerpnęłam jak je przygotować.
Pozdrawiam!
A.

4 komentarze:

  1. moje ulubione weekendowe śniadanko:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, kiedy te święta minęły? Nadrabiam zaległości i proszę od razu trafiłam na smakowitości :) Myślę, że zamiast salami użyję szynki parmeńskiej, bo chyba jeszcze mi trochę zostało w lodówce i zamienię rukolę na szpinak :D Och pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jaja w koszulce takie delikatesy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...