Loading...

poniedziałek, 19 maja 2014

Ogórkowa na pomidorach

Zupa ta powstała przez zamyślenie, pomylenie składników. Myślałam, że będę musiała wylać ją, gdyż wydawało mi się, że będzie nie do zjedzenia. Nic mylnego zjedliśmy ją ze smakiem. 
Skąd to ta pomyłka? 
Ostatnio jak gdy byliśmy w Green Way'u jedliśmy kapuśniak na pomidorach, nie dość, że był gęsty to jeszcze bardzo smaczny. I cóż postanowiłam zrobić kapuśniak w domu i nie wiem czemu wzięłam do ręki ogórki zamiast kapustę!
Mąż jak zobaczył tę zupę zrobił taką samą minę, gdy po raz pierwszy ugotowałam dla niego obiad, jednak po dwóch łyżkach oznajmił, że jeszcze tak dobrej ogórkowej nie jadł. Zatem pomyłki czasem wychodzą na dobre.
Składniki:
  • 2 uda z kurczaka 
  • opakowanie ogórków
  • 1 puszka pomidorów 
  • 2 marchewki
  • 2 pietruszki
  • mały por
  • odrobina selera
  • ziemniaki - 6 dużych
  • pieprz
  • sól
Przygotowanie:
Ugotować wywar z mięsa i warzyw, po czym dodać obrane ziemniaki, poczekać aż będą miękkie. Następnie dodać ogórki, chwilę pogotować i dodać pomidory. Jeśli chcecie by zupa była gęsta można zetrzeć na tarce marchew i pietruszkę. Mięso pokroić na drobne kawałki.
Smacznego!

3 komentarze:

  1. ciekawa zupka:) wpraszam się na obiadek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogórkowa i pomidorowa w jednym - i wszyscy mają ulubiony obiad :D świetny mix powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej wersji nie znam, ale chętnie spróbowałabym, bo prezentuje się apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...