Loading...

poniedziałek, 28 lipca 2014

Cytrusowy ogród w Twoim domu. Van Zijl Bushvine Chenin Blanc



Kolor: białe, wytrawne
Zapach: intensywny, mocno owocowy, z nutą wanilii
Smak: mocna nuta owoców cytrusowych
Dla mnie: Jedno z najlepszych win białych, z którymi miałem okazję się do tej pory zmierzyć. Jeśli nie najlepsze. Każdy łyk sprawiał, że odnosiłem wrażenie delektowania się mixem różnorodnych owoców. Bez wątpienia nie wyobrażam sobie dziś konsumpcji letniego posiłku jak sałatka grecka, czy potrawy z drobiu bez kieliszka tego wina. Bardzo harmonijnie współgra z serem pleśniowym. Przygotowane na bazie szczepu Chenin Blanc, które charakteryzuje się wysoką kwasowością, uzupełnione o aromaty owocowe, czy zapach miodu (http://www.owinie.info/szczepy-win/). W tym przypadku mogę stwierdzić, że jak dla mnie, nie jest mocno kwasowe, za to owoców mnóstwo :)
Cena/gdzie: 23,99 zł/Kaufland

4 komentarze:

  1. lepiej się Pana "czyta" niż ankę:) dużo lepszy styl :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, mojego męża nie tylko się lepiej czyta ale i słucha, cóż wiele nauki jeszcze przede mną :D,
      Pozdrawiam
      Anka :D

      Usuń
  2. nie przepadam za wytrawnymi winami, ale Twój opis sprawił, że myślę już tylko o tym winie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...